Wednesday, April 6, 2011

PULS - SUPERSTAR (OFFICIEL VIDEO) HD

KØB HER: itunes.apple.com Puls Popgruppen Puls, der består af sangeren Micky og rapperen Niel, har netop signet med pladeselskabetApollonRecords. Ambitionerne er høje og første single Superstar er en energisk radio og clubminded single med et sikkert hook, tunge beats og dansksprogede tekster, så alle bliver revet med. ------------------------------------------------------------------------------- Lyrics: Vers 1 Micky: Jeg har ik' set det før, Ved slet ik' hvad jeg skal gøre, Hun har det blik der fanger mig, ah ah, Jeg kan ik' la' hende være, Må vide hvem hun er, For det ku bli' så godt det her, ah ah, Niel: Oh yeah, popper min collar, Popper ny tee, nye jeans, holla, Håber du ka' li', håber du ka' li, Den måde som jeg gør min ting på, na' mean? No joke, no joke, umulig at score ligesom oh no! Superstar, ved hvad hun er værd, Fortæl mig, fortæl mig, Hva kan jeg gøre mer, Omkvæd Jeg vil ha' dig helt, helt, helt op af mig, Jeg drømmer om en first sight lover (damn ma', ved hva jeg vil), Jeg vil ha' dig helt, helt, helt tæt på mig, Drømmer om en superstar, Jeg drømmer om dig og alt hvad du har, For baby du min superstar, Baby du min, superstar, Jeg drømmer om dig og alt hvad du har, For baby du min superstar, Baby du min superstar, Vers 2 Micky: Så la' mig høre lidt mere, Giv dig tid og la' dig forføre, Sig til hvis du vil ud herfra, ah ah, Lad os gøre hvad du vil, En chance så slår jeg til, Du ved du gør mig vild, Oh shit, fatter det ik' helt, Dit blik fjerner gulvet væk ...

No comments:

Post a Comment